Tema: Re: pakomentuokite komplektà
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-02 20:23:31
O vat aš kažkaip instinktyviai 2.5" 7200rpm vengiu. Statistikos nevedu, bet mano praktikoj 2.5" 7200rpm hardukų procentinis gendamumas ryškiai (gal net kartais) lenkia 2.5" 5400rpm hardus. Žinoma, kitas klausimas, kokios to priežastys, turiu įtarimą, kad vienas didžiausių kaltininkų - temperatūra, bo 7200rpm kaista labiau, aušinimu retas kuris NB gamintojas teikiasi pasirūpint, tai vat ir rezultatas - tokiu atveju, žinoma, stacionare anie gyvena rojaus sąlygom ilgai ir laimingai.
Tik iš kitos pusės, jei nėra būtinybės, tai nx tie iškrypimai - kur talpos nereikia, eina SSD, kur reikia, tai paprastai yra teisinga vadovautis taisykle, kad vietos niekada nebūna per daug ir imt optimalų pagal talpos/kainos santykį - 1TB laikai jau praėjo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/