Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: MRT
Data: 2015-12-17 17:42:57
> Objektyviai tai APU 4 IPC dalinamas dviem coram, vienas FPU irgi vienas 2 coram, L2 cache's irgi dalinamas dviems corams. Tai
> praktikai i dviej cor gauni 1 FPU ir 8 ALU ir dvigubus registrus. Technologija labai panai  Intelio HT technologij. Gal
> kokioj programoj, kuri moka dirbi su daug branduoli ir iimtinai skaiiuoja tik sveikus skaiius ir pasiteisint i AMD
> architektra, bet tik ne paprastam nam vartotojui.

Realiai tai fyg suprasi ten ta AMD .. man atrodo ten 4 ALU ir 2 FPU..
Pagal paveiksliuka tai ten integeriniu yra 16 Pipeline ir 2 FPU..
Net jei atrodo visai smagiai, nasumas siaip sau..
Is AMD nelabai patinka nei ju procai, nei matkes - kazko lankstosi..
Na taip del matkiu - kaip sviezesnes nezinau.. ir nelabai rupi..

CPU architecture
Piledriver / Steamroller / Excavator / Bobcat
Bobcat / Jaguar / Puma / Puma+

Viena architektura - traktoriai
Kita linija - kaciukai