Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-15 03:43:51
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:n4nnk0$qkn$1@trimpas.omnitel.net...

> buvo ir 1,6GHz, po to 1,9GHz cia probookuose senuose B***.. sueidavo..

> o suprandi kad Celeron N3050 praktiskai nieko bendro su normaliais CPU
> (iskaitant Celeron)?

Nu kaip, turim pozicionavima - Atomai (realiai planseciu/smartfonu CPU,
kurie nespejus tabletu laiku "israst" buvo laikinai apsigyvene normaliuose
kompuose), Celeron, Pentium, Core iX. Ir va ta visa grandinele stumdosi i
sonus, jei ~2012 metus i3-2xxxM buvo zajabys, o Pentium ar net Celeron puse
bb, tai iki 2015 vidurio turejom staigia duobe, kai padorus minimumas buvo
i5, o max variantas i7 asmeny buvo toks mazdaug "a kuo jis realiai geresnis
uz i5?". Tiesa, turejom momentais kazka pasirodancio su H/HQ, bet realiai
ten baisi egzotika buvo, tarkim is Ivy Bridge as ne ULV proco net nebuvau
uzmates pas tiekejus kainininkuose ko gero (nu bent jau neuzsifiksavo),
Hasweliu nebent is i7 kazkas islisdavo kartais....
Beje, paskutine Atomu karta subinen nuejo, pamacius kaip dirba plansetes su
Z2xxx procais likau suzavetas, Z3xxx is esmes irgi buvo OK, o va dabar
pridare bbz kokio ilgio "liniuote", tik va pradzia jos (o butent pigiuosius
CPU dazniausiai ir galim sutikt i mases orientuotuose produktuose), kaip kad
koks x3200 su savo 0.9GHz, kazkodel kelia nora dairytis geriau i biudzetines
Mediatek alternatyvas...
As suprantu, kad Intelis susivoke pries 3-4 metus persistenges su nauju savo
procu nasumu ir paskui puole "taisyt" situacija (gi net desktopiniuose CPU
paskutines kelias kartas is esmes juntamo spartos priaugio nebuvo), bet man
toks "progresas" visai nepatinka... Ir nors as zinau ko tiketis is Celerono,
bet kazkaip buvau iprates, kad desktopinis CPU, kad ir koks jis bebutu,
leidzia kompu dirbt, o ne traukia is lupu keiksmazodzius...

Vat kazkaip tai taip gaunasi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/