Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: MRT
Data: 2015-12-14 21:13:37

> Dėl 4 GB ram nebūtinai yra taip, kaip parašei. Pas mane Asus x555ln, įlituota 4 GB ir dar vienas laisvas lizdas, į kurį įdėjau 8
> GB. Iš viso dabar turiu 12 GB.

tavo pavyzdys is esmes sutelpa i tai, ka rasiau.. labiau komplikuoti superploni,
kur taupant kiekviena milimetra viskas buna ilituota ir nepleciama.
o kas del tavo ASUS X555LN, tai ypac kreivas sprendimas tokiai [ban]durai ilituoti RAM:
http://www.notebookcheck.net/Asus-X555LN-XO112H-Notebook-Review.125345.0.html
Memory - DDR3, dual-channel, 4 GB soldered, one memory bank (filled)
Size - height x width x depth (in mm): 26 x 382 x 258 ( = 1.02 x 15.04 x 10.16 in)

Primesk jei jam pradedu gliucint RAM'as tas ilituotas.. sprendimas - keisti matke..
O kuriu velniu pataupe ta ramu socket'a .. kiek ten bags_centu susitaupe..
Aisku baigiasi tie laikai, kai CPU nebudavo ilituojamas i matke.. tai ple dar ir ramus lituot pradejo..