Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: MRT
Data: 2015-12-15 01:17:13

> Jauciasi grynai langus atidarinejant net. Matyt tame visas fokusas ir yra, kad tas pats Wordas atidarinejant suvirskinamas
> greiciau su 2.7GHz, nei 2.1GHz ir to turbo tiek ir tereikia praktikoj (o tokiam rezimui ir is ausinimo nereikia kazkokiu
> stebuklu).

sviezesnis i3 vs senesnis i5 skirtumas kiek sumazes del sviezesnio i3 didesnio daznio.
o jei imti i3-6100U, tai ten jau 2,3GHz defaultu .. imant 2,3GHz vs 2,7GHz
neturetu buti labai ziauriai apciuopiamo skirtumo.. grubiai 0,23 sek. vs 0,27 sek.

> As jau beje esu rases ankstesnese temose, kad grynai makaluojantis po langus, browsinant enternetus visai smagiai sukasi visokie
> Pentiumai - su paskutiniu kartu mobailiniais CPU skirtumai sunyko, bo visokiu i3 bazinis daznis isaugo, taciau tai buvo geras
> pavyzdys, kad senas geras nasumo matavimas gigahertcais nera dar visiskai atgyvenes :-)

nelabai suvedu.. desktopiniai Pentium'ai?.. nes jei mobile Pentium-U
vartosi visai smagiai, tai snekant i3 vs i5 => i5=apciuopiamai_smagiau,
bet pentium=smagiai ir belieka i3 = gan_smagiai? :) .. gaunasi visi - visai smagiai..

neypatingai reikliam naudotojui, paprastoms uzduotims is esmes turetu
buti priimtini (t.y. padoriai veikiantys ir kanciu nekeliantys) ir low-end CPU.
nei i3, nei i5 nekenkia ir jie suprantama yra geriau.

Kadaise probook 4530s labai sueidavo su Celeron M'ais..
Papigiai gauni Probook, kaina - per pus mazesne nei su kokiu i5.

> Filtras visiskai teisingas, ir ten jau rankiniu budu atmetus pirmasias pozicijas (HP 250 (tiesa pasakius G1 dar toks biski link
> zaislinio nese, ale dar vartotinas buvo, pries pora dienu turejau instaliavimui G4 - norejosi greiciau atiduot :-)), Lenovo
> Essential (apart fakto, kad ekranas neblizgus, ten visiskai nieko gero nera)) akivaizdziai matom, kad bent kiek naudotinu NB (ne
> kazkokiu nasumo cempionu, o tiesiog padoriau pagamintu) kainos prasideda nuo ~600Eur.

Taip ta filtra reikia papildomai filtruoti.. nes ten pigiausi nera kazkas jau super gero..
Tokioj kategorijoj gaunasi tie ~400Eur yra minimumu minimumas tik tiems parametrams isgauti,
o kuris padorus - jau tenka tikslintis.. gal koks su akcija islenda ar pan.
Tuo labiau tas "prasideda ~600Eur" tai tikrai nereiskia kad tuo ir pasibaigia..
Bet pirkeja irgi suprasciau, nei ~400Eur => ~1000Eur butu neidomu..