Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-15 01:53:38
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:n4nilp$ppt$1@trimpas.omnitel.net...

> sviezesnis i3 vs senesnis i5 skirtumas kiek sumazes del sviezesnio i3
> didesnio daznio.
> o jei imti i3-6100U, tai ten jau 2,3GHz defaultu .. imant 2,3GHz vs 2,7GHz
> neturetu buti labai ziauriai apciuopiamo skirtumo.. grubiai 0,23 sek. vs
> 0,27 sek.

OK, kaip rasiau zemiau pastraipoj, paskutinej kartoj ties skirtumai gerokai
aptirpo, bet dar visai neseniai vienas populiaresniu i3 buvo 4010U su
1.7GHz, o i3-6xxx kainos realiai prasideda nuo ~700Eur ir tai dar mazai
tokiu modeliu. Zodziu, baigia mobilus CPU islipt pagaliau ir perfomanso
duobes i katra ikrite buvo su tais nelaimingais U procais (blet dabar gauni
instaliavimui koki i3-2xxxM - zveris, ni to kai siandieniniai lavoneliai su
ULV :-))

> nelabai suvedu.. desktopiniai Pentium'ai?.. nes jei mobile Pentium-U
> vartosi visai smagiai, tai snekant i3 vs i5 => i5=apciuopiamai_smagiau,
> bet pentium=smagiai ir belieka i3 = gan_smagiai? :) .. gaunasi visi -
> visai smagiai..

OK, as cia biski su kartom suveliau reikala, turejau omeny, kad 3 metu
senumo Pentium ar net Celeronai (kad ir koks B980 su 2.4GHz) visai nexujovai
sukasi lyginant su dabartiniais i3 (OK, bent iki i3-4xxx imtinai :-)) Buvo
toks laikotarpis, kai praktiskai net lowendiniai Intelio CPU buvo zjbs,
dabar gi xui, zengtas didelis zingsnis atgal, va ant dienu turejau HP 250G4
su Celeron N3050 - prisiminiau netbooku laikus ant kiek anas tormazas... Kur
blet progresas? Kaip po tokiu dalyku tiket adaptuotu Mooro desniu (kas 18
men CPU perfomansas isauga 2x), jei mano pries 4 metus pirktas (o realiai 5
metu senumo modelis) NB su C2C P8700 yra pagal skaiciukus greitesnis uz
siandienini low-mid enda? Gi progresas per ta laika turejo duot 2x2x2=8
kartu spartos prieugi! :-)

> neypatingai reikliam naudotojui, paprastoms uzduotims is esmes turetu
> buti priimtini (t.y. padoriai veikiantys ir kanciu nekeliantys) ir low-end
> CPU.
> nei i3, nei i5 nekenkia ir jie suprantama yra geriau.
>
> Kadaise probook 4530s labai sueidavo su Celeron M'ais..
> Papigiai gauni Probook, kaina - per pus mazesne nei su kokiu i5.

Vat apie ka ir as pastraipa auksciau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/