Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-15 21:37:46
Nu tu kaip visada su issamia analize - nebuvo butina, bet as suprantu, cia
tavo megiamas laiko prastumimo budas, tai viskas OK :-)

Bet va visa ta reikala apibendrinant man tai kyla gana logiskas, manau,
klausimas - nu nx tu procu tiek? Buvo jau, rodos pries pora-trejeta metu
kazkaip viskas gan tvarkingai susidelioje ir va vel pyst jovalas su xz ko,
kiek ir kam... Jei ka, klausimas retorinis, as tikrai nenoriu is tave kokio
pusvalandzio gyvenimo pagrobt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/