Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: Valius
Data: 2015-12-17 16:06:48
Objektyviai tai APU 4 IPC dalinamas dviem coram, vienas FPU irgi vienas
2 coram, L2 cache's irgi dalinamas dviems corams. Tai praktiškai iš
dviejų corų gauni 1 FPU ir 8 ALU ir dvigubus registrus. Technologija
labai panaši į Intelio HT technologiją. Gal kokioj programoj, kuri moka
dirbi su daug branduolių ir išimtinai skaičiuoja tik sveikus skaičius ir
pasiteisintų ši AMD architektūra, bet tik ne paprastam namų vartotojui.