Tema: Re: reikia 2 laptopu darbui
Autorius: MRT
Data: 2015-12-15 21:13:42

> Nu kaip, turim pozicionavima - Atomai (realiai planseciu/smartfonu CPU, kurie nespejus tabletu laiku "israst" buvo laikinai
> apsigyvene normaliuose kompuose), Celeron, Pentium, Core iX. Ir va ta visa grandinele stumdosi i sonus, jei ~2012 metus i3-2xxxM
> buvo zajabys, o Pentium ar net Celeron puse bb, tai iki 2015 vidurio turejom staigia duobe, kai padorus minimumas buvo <..>

Nesupratau atsakymo i klausima.. realiai Celeron N*** ir Pentium N***
yra buve Atom'ai, kuriems suteikta kita "marketingine pravarde"..

> Beje, paskutine Atomu karta subinen nuejo, pamacius kaip dirba plansetes su Z2xxx procais likau suzavetas, Z3xxx is esmes irgi
> buvo OK, o va dabar pridare bbz kokio ilgio "liniuote", tik va pradzia jos (o butent pigiuosius CPU dazniausiai ir galim sutikt i
> mases orientuotuose produktuose), kaip kad koks x3200 su savo 0.9GHz, kazkodel kelia nora dairytis geriau i biudzetines Mediatek
> alternatyvas...

Cia planktoniniai telefoniniai atomciukai:
OK, Z2xxx => Z34xx-Z35xx (su GPU (PowerVR G64xx)) ir Z37** (su IvyBridge 4EU GPU)
o tie http://www.3dnews.ru/908383 truputi kazkoks neisipaisymas..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Atom_microprocessors#.22SoFIA_3G-R.22_.2828_nm.29

Imk eilines wimdauzines padorias plansetes - ten Z37** (ne Z35**)
"Bay Trail-T" (22 nm) -> "Cherry Trail-T" (14 nm)
naujesni cpu joms yra Atom x3/x5/x7
https://en.wikipedia.org/wiki/Silvermont#Smartphone_and_Tablet_processors_.28Cherry_Trail.29

O kas del gaidisku kazkokiu atom'u kuriuos atcsus deta:
http://ark.intel.com/compare/87462,84072
Cia nera "atnaujinti" atom'ai ... Intelis kazka norejo uzvaldyt kisdamas i SoC ir telefoninius reikalus:

  a.. Intel® Atom™ x3 Processor Series
  b.. Products formerly SoFIA LTE

Networking Specifications
Baseband Functions HSDPA 21Mbps HSUPA 5.7 Mbps
RF Transceiver A-GOLD 620
RF Transceiver Functions Low power multimode multiband transceiver for 3G 2.5G 2G
Protocol Stack Intel Release 9 Protocol Stack

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Atom_microprocessors#.22SoFIA_3G-R.22_.2828_nm.29
Sitie procai skirti telefonams (kuriu reiktu nepirkti, nes kaip beziuresi kazkas jiems negerai)

Realiai nepripazistu nei PowerVR (nors fonepad'as su tokiu) nei Mali..
(teoriskai Mali jau yra kiek suprantamesniu del DirectX® 11 FL9_3,)
http://www.arm.com/products/multimedia/mali-gpu/high-area-efficiency/mali-t720.php

Android'as yra imanomas ir su ARM ir su x86 architektura.
ARM gerai.. bet uzsipp... galima tarp ju ivairoves..
Z2760, Z35xx, Z37xx << na neblogi Intelioko CPU ir tokios architekturos juos uzskaitau..
Ir ypac Z37xx uz IvyBridge 4EU grafikele.. o naujesni Broadwell'ine grafikele:
  a.. GPU is based on 8th generation (Broadwell) Intel HD Graphics, with 12 (x5 models) or 16 (x7 models) execution units, and
supports DirectX 11.2, OpenGL 4.3, OpenGL ES 3.1 and OpenCL 1.2 (on Windows).

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Celeron_microprocessors#.22Braswell.22_.2814_nm.29
Sie irgi su GPU is based on Broadwell Intel HD Graphics, with 12 execution units

TACIAU - N3000 ir N3050 yra debiliski kaip ir buve Celeron N28**
Tavo HP 250 G3 su N3050 << negalima tokiu imt, realiai negausiai geris ir N29**/N3150/N3700

Jie 4C su ~2GHz veikia panasiai kaip normalus ULV 2C Celka ~1,4GHz

> As suprantu, kad Intelis susivoke pries 3-4 metus persistenges su nauju savo procu nasumu ir paskui puole "taisyt" situacija (gi
> net desktopiniuose CPU paskutines kelias kartas is esmes juntamo spartos priaugio nebuvo), bet man toks "progresas" visai
> nepatinka... Ir nors as zinau ko tiketis is Celerono, bet kazkaip buvau iprates, kad desktopinis CPU, kad ir koks jis bebutu,
> leidzia kompu dirbt, o ne traukia is lupu keiksmazodzius...
>
> Vat kazkaip tai taip gaunasi :-)

Na velniai zino.. siaip yra aisku kelias, kur ten +/- eina salyginai OK..
Cia ta linija ->SB->IB->Haswell->Broadwell->Skylake
ir visokie seni geri sunkeliai su Atom'ais ir superiniais ju TDP..