Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: Lapinas
Data: 2018-09-02 17:28:48
Šiaip jau svyt`as atsakė, kad akcentas apie buvimą buvo ant žodžio
"Lietuvoje". Ir aš tikiu, kad jeigu apsilankytų Lietuvos Lidl`e tai ta
nuostat tik pasitvirtintų. Man irgi nepatinka Lidl asortimentas: yra puikių
lietuviškų produktų, bet vietoj jų Lidle gali rasti tik apgailėtinus
atitikmenis. Aš kalbu apie pieno produktus, perdirbtą mėsą ir, galų gale,
duoną.

Yra kai kurie produktai, kuriuos aš mėgstu ir man jie patinka, tai kam eiti
į dvi parduotuves, kai gali nueiti į vieną ir nusipirkti viską. Galiu sau tą
leisti.