Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: svyt
Data: 2018-09-02 16:49:48
Maksimoj irgi nesilankau :) norfa rimi ir restoranai, barai
 picerijos. Nebrangiai ir skaniai maitina juozapaviciaus
 /kalvariju kampe harbinas, salykai prie puskoriu atodangos, pizza
 verde picos, tai tu produktu ne visad reikia. Kalvariju turguje
 keptos vistos, panoramoj treciadieniais parduoda ukininke gerus
 lasinius taip va su vargais ir prasimaitinu. Beje, karolinos
 boulinge skanu karbonada gamina. Zmona irgi ismokiau skanius
 blynus ir makaronus pagamint, bet ji negabi, tai tenka paivairint
 raciona mieste valgant.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/