Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: svyt
Data: 2018-08-23 05:24:37
As kazkada per akcija ispanijoj uztikau litrini viski 40 proc uz
 eura kazkiektais, paemiau visa kas buvo lentynoj, ka pamenu tai,
 kad masina stovejo uz 700 metru ir kaip sunkiai tysiau...
 Atsitiktine kaina nieko nesako apie salies kainu lygi, kokybiski
 produktai pigiau nei lietuvoj tik vokietijoj ir tai su islygomis.
 Lenkijoj nieko pigaus ir skanaus kail ir nera, pvm maostui pas
 juos mazesnis tai sis tas gali but pigiau, bet kokybe ne kokia.
 Ispanijoj alkoholis pigesnis, net lietuviska vodke. Dabar ir
 latvijoj. Del kainu lietuvoj tikrai nera ko varyt dieva i medi,
 nu autodetaliu kainos uzkeltos, bet cia jau tradiciskai, nes uz
 tikra kaina, pvz guoli uz 3 eurus niekas nepirktu, visi iprate,
 kad jis turi kainuot 30 euru.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/