Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: fenix
Data: 2018-08-24 09:58:33
2018.08.24 09:41, Linas Petkevičius rašė:

> Negaliu diskutuoti del sio punkto. Yra kur statistikos duomenys?

kazkur maciau, bet bendrai paemus yra taip:
rimi + iki = 1/4 rinkos, sita info gali lengvai surasti internete, nes
kai jungesi, tai cia toks analizes konsensusas buvo
norfa = 1/6 rinkos (~450mln apyvarta)
visi kiti didesni, kaip lidl (~160), aibe (~350) ir kt kartu paemus yra
tik vos vos didesni uz norfa,
kas liko iki puses yra kaimo krautuves
maxima - 1/2, tiksliu duomenu LT nera, bet link 1 500 mln

kitaip sakant, rimi ir iki yra tikrai maziukai vs maxima.

> paprastesne logistika, atsiskaitymo  ir uzsakomu kiekiu garantijos

atiskaitymas po 360 dienu? man atrodo kazka panasaus maxima taiko, is
esmes tiekejai kredituoja ju bizni. taip, del atsiskaitymo galima taip
teigti. bet bankroto atveju, bankrotas bus daug skaudesnis nei 100 000
kaimo parduotuviu.