Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: Kurmis
Data: 2018-08-18 17:46:39
pasidomek kas yra eksportuojama produkcija ir kokia rinkodara. nustebsi.
aisku tulam lietuviui tik alus uzkliuvo, bet realybeje betkas uzsienyje
pigiau nei pas mus, ka mes patys gaminame. atrodo kreivas biznis, bet ta
kreivuma patys apmokame su didesnemis kainomis. butu musu rinka didele,
kaip lenku ar pan, nereiktu asarot. uzsienyje tokiu ir panasiu produktu
pasiula gerokai didesne, uztat bandoma konkuruot pradziai kaina, kad
zinomesnis nors kiek butu vardas. po kazkiek laiko tik uzsitarnauja
kazkokias pozicijas, kad galetu su kainom kilsteleti. bet kad ten jei
jau pajuda ledai, tai del didelio kiekio neblogai sukasi.
p.s. ten ir reklama jei dar suka, tai ir uz ta mes susimokam. bet kai
nezinai teisybes, tai ner taip sunku gyventi.