Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: svyt
Data: 2018-08-26 21:24:50
Tiekejai tie patys, tik tiek kad musu parduotuves tingi dirbti ir
 moka tarpininkams, is didesniu tik senukai ir tai dalinai dirba
 tiesiogiai. Maksima, Norfa yra lentynu nuomuotojai.
Todel lidlas
 cia mato neartus dirvonus- apeidamas importuotojus tarpininkus
 (visokius mineralinius vandenis, saniteksus) gali pasiulyt
 geresnes kainas.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/