Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: Master
Data: 2018-08-18 07:54:53
> krepseli, o ne viena/du produktus. Negi vien alum ir vytautu gyvas ir esi?
>

> arba galiojimas pasibaiges arba meluoji, tokiu extru jei rastum tikrai po
> 0.45 fyskes londone migom viska po svara isparduotum, nezinau kaip rytuose
> bet vakaruose tai ~1.80 kastuoja lietuviski alai, lenkai sugeba ir virs 2
> kaina uzkelt

Na ta mineralinio nuotrauka man idejo is facebook, tai as nezinau kiek ten
tos tiesos.

O alu pirkau pats, netycia uzsukes i maza parduotuve Laindon miestelyje
salia Basildon.
Bunu ten kas metai po keleta kartu pas savo draugus.
Stovejo kampe koks 20deziu to Svyturio extra, nes vietiniai jo neperka, visi
ten perka Stella po 1,10svaro
Apie galiojima neziurejau, nes paemem tada tik keleta buteliu.