Tema: Re: Kainos Lietuviams LT ir eksportui
Autorius: fenix
Data: 2018-08-20 17:09:24
2018.08.20 16:57, Nitro rašė:
> Nu kodel as niekad nerandu lenkijos pardese tu rubu stebuklingom kainom. Ar cia reikia i kazkokius ypatingus skurlynus eit?

taip. ypac tinginiams yra Suvalkai, centrinis shopping mall.
norintiems rimciau apsipirkti yra 2 isparduotuviu centrai Bialystoke.
surasi per google. vienas lyg a1 vadinasi, kito nepamenu.
jeigu ziurint lenkisku brendu rubus, tai drasiai nuolaidos nuo LT 30-40%
gali tiketis. ta prasme nuo nuolaidu LT kainu.
kas tikrai nebus pigiau - tai firmine sportine avalyne. cia vienintelis
istriges dalykas, kad tikrai tas pats, jei ne brangiau. ir maisto
produktai nera labai pigiau, sakyciau 10% ribose.
buitine chemija - pigiau.
alus - pgiau
stiprieji - panasiai, vos vos gal pigiau
vaikiski rubai - gerokai pigiau
pavalgyt karsta maista meiste ar pc - gerokai pigiau