Tema: Re: Batai iš amazono
Autorius: Icetom
Data: 2017-12-02 12:18:35
Pritariu, Bronco. Amazon apsimoka papuolus ant akcijos kažką pirkti. Nes
dažniausiai kitur pigiau galima rasti.

Dar prie amazon lygio priskirčiau Wiggle. Šiais metais tik iš jų ir
tepirkau kai reikėjo kažko susijusio su dviratizmu. Nusipirkus už tam tikrą
sumą dar ir gauni pastovią 12 % nuolaidą ar suasmenintas nuolaidas x
laikotarpiui.

Ne kartą teko grąžinti netikus dydžiui ar esant kokiam neatitikimui, viskas
super sklandžiai su klientų aptarnavimu.

O sporto avalynę geromis kainomis siūlo Sportpoint (bent Vilniuje ir
konsultantai profesianalūsj. Kiek lyginau su wiggle dažniausiai tik apie
10-15 EUR kaina skirdavosi. Perkantis internetu sporto avalynę reikia
nepamiršti:
- to pačio gamintojo skirtingi modeliai gali būti skirtingo dydžio
- jei dabartinio modelio dydis idealus, nereiškia, kad tas pats naujesnis
modelis bus tokio pat dydžio.

Tad kas liečia sportinę avalynę, aš geriau kiek permokėsiu Sportpoint, nei
siuntinėsiuos skirtingo dydžio avalynę. Nes nesant defektui dažniausiai
teks savo sąskaita daryti grąžinimą (6-10 eur). Kas pabaigoje išeis tas
pats, kas nusipirkti kokiame Sportpoint.

Sportinę aprangą, tai taip - vieną kartą atsirinkus koks dydis atitinka
tavo pasirinkto gamintojo, galima daug sutaupyti perkant internetu.

O laisvalaikio aprangą man patiko pirktis čia:
https://www.cotswoldoutdoor.com
Didelis pasirinkimas, tame tarpe ir Rab gamintojo asortimentą turi.
Užsiregistravus į jų klubą, pvz., nesenai turėjau progos pasinaudoti 20%
nuolaida Rab asortimentui.
Su laisvalaikio ir sporto aprangos e-šopais ką pastebėjau, kad geriau
pirktis aprangą kai gauni tokią suasmenintą nuolaidą, nes prasidėjus
išpardavivams 80%, kad nebebus populiariausių dydžių (jei nesi
“standartinio” tipo, tai jo, tokie išpardavimai tada labai gera proga
apsipirkti).

O kai kurių dalyvių dejonių, kad nesiunčia į LT arba, kad brangu, tai
nelabai suprantu kai yra tokios įmonės kaip Eshopwedrop (pigu ir neretai
greičiau gauni nei tiesiogiai pristatant).