Tema: Re: Batai i? amazono
Autorius: amenox
Data: 2017-11-30 17:43:46
Na dėl pinigų tai turėjau galvoj kad galutinai į sąskaitą įkrenta. O ten kad
rezervuota ar ką tai kaip ir dzin, ne mano reikalas ką ten kliento bankas
išdarinėja. :) Ar čia buvo atvejų kad pvz. apmokėta į kokį SEB ar Swed ir
paskui tuos pinigus iš tavęs kažkas paima atgal? Kažkaip abejoju. Nebent su
kokiu Paypal gali būti bėdu.

On 2017-11-29 11:37, amenox wrote:
> O tai jei ir vogta kortelė, prie ko čia pardavėjas jei jis savo dalį
> tvarkingai įvykdė (gauti pinigai, supakuota, išsiųsta su tracking'u, prekė
> nuėjo nurodytu adresu)? Čia manau turėtų bankas kompensuot ar kaiptais.

Tai pamėgink realiai įsivaizduoti kaip visa tai veikia. Pvz. pavogė
kortelę ar jos duomenis ir perka. Per kokį tu e.marketą pardavinėtum,
per visus praeis. Tau parodys, jog už prekę nigeris apmokėjo, bet
pinigai visa/mastercard sistemose pradžioje tik rezervuojami ir kurį
laiką kabo. Po kelių valandų ar dienų, kai vagystė bus aptikta, bankas
užblokuos apmokėjimą, o tu jau prekę tai išsiuntei...

Na, ir reiks palinkėti sėkmės besiaiškinant šioje situacijoje. Aišku,
pavykus iš anksto kažkaip užpelenguoti, jog apmokama vogta kortele, tai
ramiai sau supakuoji plytą ir siunti į Nigerį ar Nigeriją, gal kas
naudingo iš to ir išeitų :]