Tema: Re: Batai iš amazono
Autorius: Zyza
Data: 2017-11-18 23:01:33
Su tais Asics tai grynai matuotis reik. Aš šiemet kaip tik rinkaus - du
to paties dydžio batai, tai vienas per mažas, kitas nu gal net didokas
šiek tiek. O Asics dar turi išvis ten ale pvz 42 ir 2/3 ar panašiai.
Aišku Lietuvoj perkant beveik nieko jie vietoje neturi (turi rinktis iš
turimų ir LABAI brangių), bet iš užsienio batus pirkt nesimatavus... Man
visiška magija.