Tema: Re: Batai i? amazono
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-29 11:58:05
korteles tik viena problema. yra rizikingos rinkos ir pardavejo teise
pasirinkti - dirbti su jomis ar ne.

"amenox"  wrote in message news:ovlv42$cne$1@trimpas.omnitel.net...

Tai Nigerija ten paprastai kitaip pasižymi, iš kur ten pas tuos ubagus
vogtos kortelės? :) O tai jei ir vogta kortelė, prie ko čia pardavėjas jei
jis savo dalį tvarkingai įvykdė (gauti pinigai, supakuota, išsiųsta su
tracking'u, prekė nuėjo nurodytu adresu)? Čia manau turėtų bankas kompensuot
ar kaiptais.

On 2017-11-27 12:44, amenox wrote:
> Pardavėjui turėtų būt visiškai nusispjaut iš kur ir kas toks pirkėjas,
> bile sumokėti pinigai ir veikia paštas.

Taip ir būtų, jei sukčiai negalėtų atšaukti mokėjimų, reikšti nepagrįstų
pretenzijų, apmokėti vogtomis kortelėmis, kurių transakcijas bet kurią
akimirką užblokuos bankas ir t.t. ir pan.. Bent jau aš, pvz. į Nigeriją
prekių nesiųsčiau :)