Tema: Re: Batai iš amazono
Autorius: amenox
Data: 2017-11-18 21:20:46
Tai ne mandrus, elementarius Asics bėgimo batukus žmonai, o ten jau reikia
kad ir patiktu, išmieros didesnės, spalva būtent tokia, nu vnž. bobiški
reikalai. :) Surado sau kažkokius Asics Internete, patiko, o anie kažkaip su
Lietuva nedraugauja tai teko per aplink bandyt. Sukontaktavom su asics.de,
klausiau ar siunčiat į LT, o jei ne tai gal žinot kolegas kas siunčia, sako
xuj, nieko nežinom. Nu tai tada amazon, o po visko chebra parekomendavo tą
sportsshoes.com, nu ir kaipo normaliai kolkas su jais, tfu tfu. Rašo po
10-14 dienų bus, žiūrėsim. Aš tai va nesuprantu vieno dalyko, globalizacija
aplink, jau su pristatymu šiais laikais kaip ir problemų nėr, nu nurodai
mokestį ir siunti, ale tai ne, kažkokie apribojimai durni, o toj EU tai
išvis turėtų viskas easy - EU ribose siunčiam visur ir visiems, bet pasirodo
ne. :)

"Igaliotinis"  parašė naujienų news:oupvck$cgn$1@trimpas.omnitel.net...

nu man irgi patirtis panasi :) o kokius te mandrus batus emei ?