Tema: Re: Batai iš amazono
Autorius: amenox
Data: 2017-11-19 22:38:09
Mjo, na kurio reikėjo neradau ten, bet panašus tos serijos kainuoja
dvigubai. :)

http://www.s-sportas.lt/produktas/Asics_FuzeX_Lyte_MW/2347
vs
https://www.sportsshoes.com/product/asi7135/asics-fuze-x-running-shoes/?_cur=2
(čia plius 10 eur dar pristatymas)

Vienžo man rodos labai nepraradau iš sportsshoes užsakęs. :) Jei su pirmu
pirkimu bus viskas ok, jau radau ten sau neblogus, sekančiam pirkimui.

"Zyza"  parašė naujienų news:oushpf$6ec$1@trimpas.omnitel.net...

Na kalbant apie Asics, man rodos šitie turi daugiau visko nei įprastos
parduotuvės, bet kainos visiškai, viiiiisiškai nedžiugina -
http://www.s-sportas.lt/produktai/Bateliai/404