Tema: Re: Batai iš amazono
Autorius: amenox
Data: 2017-11-20 21:47:20
Sutinku, bet kai užeini ir netgi tinkant kainai esi pasiunčiamas, nu tai
truputi užknisa. O perduot siuntimą tretiems asmenims, kurie gali sumalt
šūdą ir nežinosi ką kaltint po to tai ką aš žinau. :) Kai perki kažką
amazonėj ir siunčia i LT nu tai viskas tvarkoj, bet kaina kai kada būna tai
ojojoj, reikia labai kažko norėt kad pirkt arba turėt kantrybės sekt ten tas
kainas ir akcijas. Neturiu tiek laiko, jei man reikia tai reikia iškart ir
tai turi but nuperkama. Kas beje amazonej ir užknisa - jei aš prisiloginęs
ir mano adresas nurodytas LT, nu tai nx man rodyti tas prekes kurių visvien
nesiųs? :) Beje sportsshoes šiandien išsiuntė prekę, pažiūrėsim per kiek
ateis.

Aj atsiminiau vieną istoriją kaip pirkau iš amazono, vienu žodžiu žmona gavo
dovanų čekį 100 usd amazones, kadangi nieko nenorėjo tai aš sakau kokį
žaislą paimsiu, droną. DVI blet dienas ten browsinau nes to ko norėjau kaip
visada nesiuntė. Finale šiaip ne taip radau kažkokį už 50 baksų, nes
likusius 50 pasiėmė DHL. Beje reikia pagirti siuntinys iš amerikės parėjo
per 3 dienas, bet kai pagalvoji, nu nx.  Čia prieš kelis metus buvo, bet va
dabar kai užėjau tai panašu kad niekas nepasikeitė. :)

"Bronco"  parašė naujienų news:ouv7sk$8nc$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-11-20 17:36, amenox wrote:
> Čia nebent daiktas kurio daugiau niekur nepavyksta rasti kitur.

Labai retai pasitaiko situacija, kai Amazone kažko nėra. Tikrai retai,
ir tik specifinių dalykų.

Amazonas pirmoje eilėje pasirenkamas dėl jo puikių garantijų. Aš
rinkčiausi Amazon net tuo atveju, jei jame kaina kokių 5-10% didesnė už
bet kuriame kitame eshope surastą mažesnę. Čia ir yra esmė. O jei nori
ir nuostabios kainos ir puikių garantijų, t.y. 2 in 1, tada Amazone reik
kainas monitorinti ir pirkti akcijų metu.