Tema: Re: Batai iš amazono
Autorius: amenox
Data: 2017-11-20 23:06:44
Nu kad ne, man jokio skirtumo kam pinigus už prekę sumokėt. Nu bet kad va
vėl pabandžiau ir ko man reikia nesiunčia. Aš netgi būčiau sumokėjęs daugiau
nei kitur, bet kad nenori amazonas man parduot. Nu ne tai ne, radau kitur.
Gal ateis ta diena kai rasiu ko norėjau ir siųs į Lietuvą. :)

"Bronco"  parašė naujienų news:ouvdrj$db4$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-11-20 21:47, amenox wrote:
> Sutinku, bet kai užeini ir netgi tinkant kainai esi pasiunčiamas, nu tai
> truputi užknisa.

Nežinau. Pvz. manęs niekas niekur nepasiunčia, aš matau iškart prie
prekės aprašymo, siųs man ją mano pagrindiniu adresu ar ne. O visai
paslėpti tuo adresu nesiunčiamą prekę Amazonui būtų neracionalu, nes
žmonės dažnai turi po kelis prekių siuntimo adresus.

Kažkaip jaučiu tavo asmeninį nusistatymą prieš Amazon ;) Spėju, kaip tik
dėl tos istorijos su amazon.com dovanų čekiu ;)