Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: alias
Data: 2009-07-16 14:43:46
Matai, kiekvienas čia gali suprasti savaip, kam 'ta hujnia marse'. Kam buvo
įdomu, kas žiūrėjo ne tam, kad pažiūrėti - suprato, o kam neįdomu - tam tai
'hujnia'. Bet visi suprato savaip. Juk nėra vieno universalaus paaiškinimo
kiekvienam filmo epizodui.

Galiu papasakoti, kas tai, mano nuomone, buvo. Po susiriejimo su
žurnalistais Dr.M. pasišalino į Marsą. Ten, medituodamas, prisimindamas tą
keistąją žmogiškąją vaikystę, prisimindamas tėvą laikrodininką, ir kaip jis
mokindavosi rinkti laikrodžius, iš ledo kūrė laikrodį. Tai tiesiog
meditacija ir mankšta. Prisiminkime, kad jis jau nebe žmogus. Todėl galim
interpretuoti tai kaip tik norim.

Ir taip, neabejoju, kad knygoje visa tai paaiškinta.

P.S. beprasmiškų scenų šiame filme nėra.