Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-15 15:36:55
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message news:h3ka1c$11j$1@trimpas.omnitel.net...
> Kadangi du kartus žiūrėjai ir jau reiškias viską ten supratai. Bet gal gali
> nespoilindamas atsakyti į vieną klausimą:
> - Ar antgamtinių savybių turi tik Dr. Manh.? Na visi jie ten kažkokie su
> kosminėmis jėgomis. Bet iš esmės CostumeHeroes yra paprasti žmonės?
> - Kad nereiktų žiūrėti antrą kartą, gal gali pasakyti (pats žiūrėjau EN ir
> ne viską "pagavau"):

jo tie paprasti, o tas mėlynas tai netyčia į elektros kamerą pakliuvo ir patapo supermenu.

> 1. Kodėl CostumeHeroes apskritai atsirado? Tiesiog žmonių grupelė kovojo už
> teisybę?

ten taip sakė: pradėjo nusikaltėliai su kaukėm lakstyti ir negali jų nubaust,
tada mes pagalvojom - ahuli mes negalim kaukių užsidėt. ir prasidėjo:
nebaudžiami kovoja naktimis už teisingumą, visas padugnes šluodami.

> 2. Kodėl antroji karta (na jaunieji CostumeHerojai) nustojo kovoti už gėrį?
> T.y. kodėl iki filmo vidurio jų  kostiumao dulkėjo?

uždraudė visus kostiumuotus.