Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: bullka
Data: 2009-07-15 13:11:56
Kadangi du kartus žiūrėjai ir jau reiškias viską ten supratai. Bet gal gali
nespoilindamas atsakyti į vieną klausimą:
- Ar antgamtinių savybių turi tik Dr. Manh.? Na visi jie ten kažkokie su
kosminėmis jėgomis. Bet iš esmės CostumeHeroes yra paprasti žmonės?
- Kad nereiktų žiūrėti antrą kartą, gal gali pasakyti (pats žiūrėjau EN ir
ne viską "pagavau"):
 1. Kodėl CostumeHeroes apskritai atsirado? Tiesiog žmonių grupelė kovojo už
teisybę?
2. Kodėl antroji karta (na jaunieji CostumeHerojai) nustojo kovoti už gėrį?
T.y. kodėl iki filmo vidurio jų  kostiumao dulkėjo?