Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: bullka
Data: 2009-07-15 15:54:30
:))))))
Tarkime pabaigoje tas "agregatas" kažkokį vaidmenį suvaidins. Bet pats
faktas, kad Manhetenas yra (buvo) žmogus. Kaip žmogui gali kilti į galvą
tokią nesąmonę sugalvoti.

Paprastai ateiviai atskrenda/sukuria kokią visišką nesąmonę ir į praktiškumo
rėmus netelpantį daiktą (pvz koks laivas pavaizduojamas kaip aštriakampė
žvaigždė spindinti ar pan.).

Na bet kadangi Dr. M nebe žmogus, tai ir mąstymas pas jį kaip ateivio... gal
todėl ir tie lyriniai nukrypimai.