Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-16 09:00:57
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message news:h3k464$o4r$1@trimpas.omnitel.net...
> Jasna.
> Na man žanras iš esmės ne ypač (labiau mokslinė fantastika, nei
> superhyrousai visokie). O realizacija patiko.

beje, nelabai įsivaizduoju kaip galėtų patikti pats filmas, jo realizacija, jei jau žanras nepatinka.
o čia koks žanras? žiūri xmenus tai viskas aišku kokia fantastika, o čia
stengiasi tikrus įvykius parodyti, prezidentus tikrus ir tuo pačiu visokios fantastikos
su elektriniais žmonėm ir super stipriais kostiumininkais ?