Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: bullka
Data: 2009-07-15 09:54:24
"Kaksht" <kaksht@cianetikrasmuilas.com> wrote in message
news:h3jtdu$e3f$1@trimpas.omnitel.net...
> Man asmeniskai unreal filmas, ziurejau kine, buvau tiesiog apstulbes nuo
> jojo, toks geras jis man tuomet pasirode! Dabar neseniai HDTV pasiziurejau
> dar syki, tai ispudis mazesnis nei pirma karta ziurint, bet visgi - geras.
> O soundtrackas tai super! Is vaidmenu tai labi patiko Dr. Manhattan, tas
> visas jo ramumas ir nesaliskumas :)

O beje.. dar dalykas, kuris man labai patiko:
- Manheteno pimpalas
- Silkspektrės nuogumas
- Žiaurumas
T.y. ne pats pimpalas, bet faktas, kad filmas yra orientuotas ne į vaikus, o
į suaugusius. T.y. filmo auditorija yra ne vaikai su hariais poteriais, o
kažkas orientuoto labiau į mano amžių :)

> Ir dar - kas per mada ziureti filmus per kelis kartus?

Pradėjau pusę vienuolikos. Pagalvojau truks kokias nepilnas dvi valandas ir
jau po dvylikos miegojau. Kai pamačiau, kad dar liko valandas - pagalvojau,
kad bus sunku atsikelti :) Ilgas filmas gi :)

O šiaip - jaučiu esu taip pradėjęs ir dar nebaigęs kokius 3 fiilmus žiūrėti
:) Na paimi ir pabaigi vėliau žiūrėti :)

> p.s. Jau buvo aptartas kai kine sukosi ;)

Na paieškojau pagal subject'ą watchmen, tai neradau diskusijos. Matomai ji
jau dingo iš mano Windows Mail.