Tema: Re: Watchmen (2009)
Autorius: Kaksht
Data: 2009-07-15 09:36:47
Man asmeniskai unreal filmas, ziurejau kine, buvau tiesiog apstulbes nuo jojo, toks geras jis man tuomet pasirode! Dabar neseniai HDTV pasiziurejau dar syki, tai ispudis mazesnis nei pirma karta ziurint, bet visgi - geras. O soundtrackas tai super! Is vaidmenu tai labi patiko Dr. Manhattan, tas visas jo ramumas ir nesaliskumas :)
Ir dar - kas per mada ziureti filmus per kelis kartus?

p.s. Jau buvo aptartas kai kine sukosi ;)

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E