Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: mummis
Data: 2012-01-23 09:25:07
perkopinau i fliashke ir atgal viena failiuka, kurio garsas velavo
zhiurint per plejeri.
tai susitvarke. ta prasme nuo pradzhiu garsas neveluoja, tik po kokios
valandos zhiurejimo vel pradejo veluoti... padariau STOP, tada RESUME ir
vel viskas vietoj...
kazhkokia truputi masturbacija, bandysiu ish naujo atsisiusti.
o ta, kur zhaliai rode tai dar nebandzhiau nes PC neatsirado laisvu 8 GB :)