Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: Icetom
Data: 2012-01-22 14:36:51
Catalistai naujausi? Catalistuose atjungęs nereikalingas vaizdo gerinimo
f-jas ("video settings")? Palik įjungtą tik "automatic deinterlacing - ON"
ir "pulldown detection - ON"., nes tavo gpu nėra galingas.

Atskirų realtek garso tvarkyklių nesi priinstaliavęs, kaip ir visokių
ffdcodekų, CCCP rinkinų ir pan.?

>ir rodo tuos 24Hz (sprendžiant iš desktopo mirgėjimo),

Esant darbastalyje neturi mirgėti. Man ir taip pat buvo su pirma Nvidia
tvarkyklių versija nešiojamame kompe. Išėjus naujai tvarkyklių versijai -
prie 24 Hz/fps formato ekranas nebemirgėjo pajungus per HDMI. Pabandyk
instaliuoti viena versija senesnius Catalistus.

> bet tuomet BluRay filmai striginėja nors tu ką...

TMT5 įjungta hardware acelaration? Žiūrint paprastą Blu-ray ar 3D blu-ray
diską?

> Perstačius 720p nelagina, bet yra tas "kadrų pametimas" kai greitai juda
> kamera..

Ką turi omeny - vienodai trūkčioja tokioje scenoje, ar tokiomis "bangomis"
tas "kadrų pametimas"?