Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: Tomas J.
Data: 2012-01-20 14:59:46
Taip cia irgi variantas jei filas 23.9fps o refresh rate 60Hz tada labai
daug drop frames buna, nezinau kaip ant Win XMBC bet Linux XBMC yra
nustatymas pakeisti refresh rate pagal video source. Vienas minusas kad 24
pakeis jei pajungta per HDMI ir raiska 1920x1080 (p.s. bent pas mane
nustacius kita rezoliucija 24Hz neduoda pasirinkti)