Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: mdzaciz
Data: 2012-01-22 13:51:40
O man su 42PV80 nustačius ant HD6310 1080p24 raišką TMT5 lyg ir rodo tuos
24Hz (sprendžiant iš desktopo mirgėjimo), bet tuomet BluRay filmai
striginėja nors tu ką.. Perstačius 720p nelagina, bet yra tas "kadrų
pametimas" kai greitai juda kamera..

Ir kažkodėl tepriverčiu grot tik DTS-HD MA, o TrueHD ne.. Su GTX460 aina
kaip daina ir tas ir tas..

"bat0nas"  parašė naujienų news:jfgmcu$ich$1@trimpas.omnitel.net...

Na atlikau šiek tiek eksperimentų.
Rezultatai tokie:

1. Mano TV 24Hz nepalaiko.

Nustačius 1080p24Hz:
http://postimage.org/image/y5ehnny3x/
gaunu:
http://postimage.org/image/oi8n1ul4h/

Tą patį rezultatą gaunu, jei palieku ATI nustatymuose 1080p24Hz kaip
palaikomą formatą ir XBMC nustatau, kad išvestų į ekraną pagal source
formatą.

2. Išbandžiau su TMT5 pagroti BD remux mkv failą. Konkrečiai bandyta su
Kunfu Panda 2.

Rezultatas nustebino: kelias minutes pažiūrėjus sceną, kuri strigdavo su
XBMC, TMT5 parodė tvarkingai be jokių mano akiai pastebimų trūkčiojimų.

Neturėjau laiko daugiau bandyti (t.y. pažiūrėti bent pusvalandį). Bet pirmos
kelios minutės - viskas OK.

Panašu, kad su HW (išskyrus, kad mano TV niekam tikęs) viskas OK ir
problemos programinėje įrangoje.
Dar šiek tiek daugiau pastudijuosiu TMT5. Šiaip jo minusas - per nuotolį man
jį valdyti - kažkokia kančia.