Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: Icetom
Data: 2012-01-20 18:45:19
>Aš visom keturiom esu už mediaplayer'ius nes daugelį metų juos naudojau ir
>viskas OK.

Tai, kad nei vienas dabartinis media grotuvas nepalaiko BD 5.0 profilio,
neturi tikro 1 Gbps tinklo palaikymo. Vienu žodžiu...

>Tačiau jau beveik pasiekiau tą lygį, kai viskas veikia iš karto :)

Taip, vienintelį trūkumą, kuri matau HTPC atveju. Reikia truputį "pažaisti"
pradžioje, kol "atšlifuoji" viską. Bet tai padarius, palieka tas pats kas
media grotuvas ir dar geriau...

>Bluray problemą išspręsti ir viskas.

Blu-ray su nemokamais grotuvais neišspręsi.