Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-20 15:55:32
HTPC priduoda šiek tiek lankstumo.
Kadangi tai PC, bet kada gali užsireikti kokio niuanso, kurio neturi
MediaPlayeris.

Realus pvz: su telefonu chebra pafilmavo ir reikėjo operatyviai parodyti per
ekraną. Greitai per Bluetooth į PC priėmiau filmukus ir parodėm per didelį
TV.

"SKA"  wrote in message news:jfbri5$31d$1@trimpas.omnitel.net...

tai vat man ir neaisku, kodel zmones gryzineja i senus laikus, vietoj
to, kad naudotusi tam sukurtais dalykais?