Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: PxYra
Data: 2012-01-20 16:02:00
tai cia su naujais daigtais tas pats, pvz is tikro nauja telefona dazniausia
perki ne todel kad senu negali skambint ar rasyt o todel kad norisi
pasipisti :D (iki tam tikrolygio!) su nauju, pirmom dienom su nauju daigtu
pisies ir dziaugies :D o po to meti i stalciu/pamirsti "naudingiausias"
funkcijas, kaip man pvz su TV, kol naujas landziojau konfiginau ko tik
nedariau su juom kol elektra nedingo/nusiresetino paramtrai kelis kartus,
daba ijungiu ir filmo profili uzdedu bei pamirstu vargus :)