Tema: Re: HTPC Bluray peržiūrų strigimas. Kur ieškoti bėdos?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-20 16:32:33
Tame ir replės, kad HTPC kaina beveik = MP.
Mano kainavo 1200 ar tai 1300Lt. Bet ir tai dėjau komponentus, kur galėjau
ir sutaupyti (pvz pigesnę dėžę, mažiau RAM).

Pažiūrim į pirmos sutiktos nuorodos padorius! (atitinkančius savo funkcijom
pilnai HTPC) perkamiausius:
http://hdmedia.lt/?perkamiausi,29
Matom, kad:
Dune HD Smart D1
Dune HD Max
ar ir tie patys Popcornai padoresni (o ne tie už 400Lt).
bei panašūs modeliai kainuoja tuos pačius 900-1300Lt.

Jei lygini kokį wdtv tai taip, kaina 2x. Bet turbūt neteisinga tokius
lyginti.

"SKA"  wrote in message news:jfbsb6$470$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai +2 min. ir rodai ta pati per MP, nors cia aisku prasideda
niuansai kam ko reik, kadangi man namie vien tik filmai, tai dzin
dzilin, galu gale pasikures ir mediatomb'a, kurio nenaudoju, per samba
reikalui esant pasiemu reikiamus failus ir ziurau per MP. tiesiog as
nematau pointo for home user pas kuri nera namo su daugiau nei 2 telikai
+ full multimedia centro, kad uzsiimti tokiu anonizmu kuris kainuoja 2x
brangiau, nei elementarus MP kuris daug maz patenkina tokius poreikius.
p.s. 2x kaina paimta paziurejus i lubas.