Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: bullka
Data: 2009-12-09 21:22:38
Aš nesakiau, kad nepatiks. Sakau tik kad į tokį filmą, pažiūrėjus trailerį, lieka tik į efektus pažiūrėti nueiti. Jokios intrigos, jokio painaus scenarijaus, jokios originalios idėjos. Sakysit idėja nauja? :) Nifiga :) Beveik 1:1 Last Samurai (Tom Cruize), kai pagrindinis veikėjas pereina į priešo pusę. Na tik Avatar'e neaišku, kas laimės :) Gal tik toks ir skirtumas.

O atsakant į klausimą, kas Avatare gali būti suvelta? Nežinau. Aš ne scenarijų autorius. Esu eilinis žiūrovas. Trūksta originalios idėjos ir tiek.

Paskutinis žiūrėtas SciFi filmas buvo DarkCity (http://www.imdb.com/title/tt0118929/). Nors čia ne kažkoks superinis etalonas, tačiau žiūri ir smalsu, o kas, o kaip, o kodėl ir tie klausimai lieka neatsakyti net ir pasibaigus filmui.

Na bet čia nukrypimas matomai.