Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: bullka
Data: 2009-12-09 16:26:54
Na tarkime aš užaugau šiek tiek ir manęs nebeveža filmai tokie kaip Žiedų
valdovas ar StarWars. Taip pat ir Avatar scenarijus.

Pirmas pvz šovęs į galvą: sukergiame Avatar FX'us, aplinką ir t.t. su Moon
tipo filmų idėjomis ir tikrai turėtų gautis kažkas geriau, nei akivaizdus
filmo scenarijus, kuris parodomas per trailerį ir belieka tik nueiti ir
efektus pažiūrėti.