Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-09 15:35:36
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:hfo5of$khg$1@trimpas.omnitel.net...

> nu ir kame čia rimtumas?

rimtumas yra temoje - pati tema - rimta - jos ishpildymas, mano manymu neblogas.

> čia vaikams tokio "rimtumo" filmus daro: kai viskas viens prie vieno, užtenka replace pavadinimą, ar išvaizdą ir jau be jokių gilių poteksčių
> viskas kaip ant delno kokią čia problemą nagrinėja ir ką norėjo pasakyti

o ash ir nerashiau, kad jis gausiai gilus, jei atreiptum demesi i naudojamus zhodzhius, tai ash visur rashiau "pogilis", kas turetu reiksht ne itin gilu, bet vis tiek shiek tiek gilumo* turinti filma.

Gimumu ash vadinu filmo layerius - sluoksnius, matyt, lietuvishkai - ishorinis sluoksnis yra zhiuralas akims - jei filmas yra vien zhiuralas - valio. Bet yra filmu, kurie po tuo zhiuralu turi ir gilesniu daugiau ar mazhiau pasleptu minchiu - kaip blade runneris, matrica ar tas pats district 9. tai nereishkia, kad visuose filmuose tos "pasleptos" gilios mintys yra vienodai opios ar vienodai pasleptos - bet toks filmas igauna papildoma malonuma, ne tik malonuma akiai, bet ir malonuma smegenims...