Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-12-09 21:10:56
Abejoju, verti pažiūrėjimui neįsipaišys į šias "kategorijas".
O kadangi tingiu plėtotis, nediferencijuosiu filmų pagal dešimtmečius, didžiuosius bloksbasterinius ar rodomus per tele3, ar dar ką nors... ir kadangi pas mane su atmintim prastai, tai daugelio pavadinimų neatsiminsiu (daugelis prieš ~10-20 metų matyti); todėl iš anksto atsiprašau, kad nesiversiu per galvą ir nesismaukysiu kelias valandas po imdb, kad viską kuo gražiau Jums pateikti... ką dar prisimenu, surašau žemiau...

"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:hfom2b$atm$1@trimpas.omnitel.net...
> prasome n+1 paversti pavadinimais :) gal ka naujo rasim paziurejimui
> "e-Kerepla" <avele@droidas.kom> wrote in message

Aišku, pirma reikia apibrėžti sąvoką "kontaktas", bet šioje vietoje man pirmiausia ateina į galvą:
signs
the day the earth stood still
starman
the hidden
ET ;]
Predator 2
AVP2 ;]
stargate?
the thing
independence day
the invasion
the faculty
dreamcatcher?
the abbyss
fift element ;]
sphere
invasion of body snatchers
mars atacks ;]
war of the worlds
prey?
they live
spieces?
fire in the sky
virus
ir visa eilė 60-70-80 dešimtmečio sci-fi komedijų/romantinių/family/dramų....

suburban comando ;]
evolution
hyperspace
coneheads ;]
tommyknockers?
enemy mine (nelabai žemėje, bet netyčia)

jei teisingai uspratau, tai kuo puikiausiai tiktų
MIB, MIB2,
startrek ;]
cocoon ;]

jau minėti
2001,
2010,
Contact,
dark city,
the man who felt to earth,
tas pats the day the earth stood still...

...dar visa eilė mažabiudžetinių ar televizijai skirtų filmiūkščių, kurių ne tik pavadinimų, bet ir aktorių nepamenu... kuriuos kažkada buvo mada rodyti per vieną kažkurį rusijos kanalą, bei naujuosius tele3/litpoliinter...