Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: Zyza
Data: 2009-12-09 17:33:52
Aciu uz advokatavima :) Efektus as labai megstu, bet tik fantastiskai geroj idejoj apvilktoj. Pavyzdziui, 5th element = super, nerealu; labai neblogai ir Lord of the rings, Matrix (ypac pirma dalis), Dune (tas naujasis, 3 seriju po berods 2 valandas). O dabar, kaip bulka labai teisingai pasake, as jauciu, kad Avatar visa esme galima pamatyti traileryje, todel praktiskai i filma eini ziuret tik efektu. GAL as klystu, pataisykite (p.s. tik be spoileriu, vistiek Avatara pabandysiu paziuret).