Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: -o-o-
Data: 2009-12-09 10:59:44
:DDD ???? bet ar tu supratai, kad tai kone kasdien rodo per lietuviskas
zinias!!! :))) Nepastebejai ar neziuri? Cigonu taboras ta ir ta, pabegeliu
centre tas ir anas sumuse, man jau mexikanos ir perto rikas jau sociai, gana
savu, ne maza, dar reikejo atskiro filmo sci-fi zanre, su "paslepta mintim"
:) Cidade de deus man toks pofik, (nors kiti svaigsta), o cia? Nu neidomi ir
nuvalkiota tema.