Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: Kranas
Data: 2009-12-09 08:42:13
Na nesuprantu kaip nepaziurejus filmo galima savo nuomone apie ji sudaryti
:) Nemazai info yra pateikta apie Avatara, bet jau dabar spresti, kad jis
blogas??? Pvz Public Enemies - pamate trailer'i daug kas reke, kad bus
afigennas filmas, o kas gavosi?

P.S. Man asmeniskai Vanilla Sky kaip tik siaip sau filmukas