Tema: Re: avatar - zyzos dzhiaugsmas:)
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-12-09 17:11:58
"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> wrote in message news:hfod3d$1cg$1@trimpas.omnitel.net...

> Iki District9 nemaciau:
> kad kontaktas vyktu realiame mieste, ne mistinese vietose

n+1 filmas

> ateiviai Zemeje atsidure netycia

n+1 filmas

> visi gyvena simbiozeje

n+1 filmas

> ateiviai neketina uzvaldyti zmoniu, yra silpnesni, nors turi tobulesne
> technika

su šituo sutinku, bet...
"ateiviai neketina užvaldyti žmonių" n+1 filmas
"turi tobulesnę techniką" n+1 filmas
;]

> veiksmas rutuliojamas dokumentiniu stiliumi su liudininku pasakojimais, post
> factum tarsi tai kazkada ivyko.

su šitu pilnai sutinku.

> Paminek prasau sci-fi filma, kuris geriau atspindetu kontakta su kitomis
> civilizacijomis. Nes "Starship troopers" daugiau bendro su Batmenu turi, nei
> su District9 :)

Asmeniškai man, kaip tik D9 kontakto idėja atrodo perdėm neįtikinama... kur kas geriau atspindi kontaktą, mano akim, 2001 space odyssey, 2010 the year we make contact, ar galų gale Contact.... ar kiti n+1 filmų.  ;]