Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: EgidijusU
Data: 2009-11-04 08:08:42
Gintai,

tu nepatikėsi, bet ne tik vandens kilogramas, bet ir kilogramas benzino tiek
energijos turi, o tu su juo gali tik ~10 km nuvažiuoti :) Tu įsivaizduoji,
kiek neišnaudotos energijos? Tu įsivaizuoji kiek per dieną išprakaituoji?
Tereikia savo prakaitą surinkti ir pasiimti iš jo energiją :)

Ringauduose prie Kauno yra tokie veikėjai racionalizatoriai, kurie aiškino
kaip jie kieto kuro katile gamina ir degina vandenilį ir tam net jokių
super/duper/puper Beril/Galan nereikia :)

Vietoje išvados galima pasakyti tik tiek, Xren  ten tas Beril/Galan ką
skaido, tiesiog srebia elektą ir naudoja ją šildymui :) Kaip ir to japono
automobilis hren ten jis tik vandeniu važiavo :)

Egidijus