Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-25 16:45:36
Gintai o is kur tu zinai, kad tas zmogus ne "podstava"? Juk as aiskiai
rasiau kaip tokie fokusai daromi. Skaitliukas visai nieko neprisusks, jei
zmogus pvz sildosi dujomis, o interesantams demonstruoja Beril. Normalus
gamintojai ne i svecius kvieciasi bet pateikia konkrecius skaicius, veikimo
principa ir dar kruva literaturos. Pas Berila NIEKO nera.